Takuu ja varaosat

Aivan ensimmäiseksi – säilytä ostokuitti. Se toki voi löytyä niin tarvittaessa myös meiltä, mutta varminta ja helpointa on arkistoida ostokuitti omaan arkistoon, josta sen saa nopeasti käsiinsä.

Jos laitteeseesi (laitteisiisi) on tullut käytössä vika, tutustu ensin käyttöohjeeseen, jonka on tarkoitus auttaa sinua. Käyttöohjeesta löytyy yleensä vianmääritysosio sekä takuutiedot. Käyttöohjeissa on myös valmistajan yhteystiedot. Usein laite lähetetään valmistajalle, joka sitten hoitaa takuuaikana särkyneen laitteen korjauksen tai vaihdon.

Varaosat

Vaikka kaikki myymämme laitteet ovat laadukkaita, niin mikään ei kuitenkaan ole ikuista. Kuluvat osat kuluvat hiljakseen ja vaporisaattorit saattavat kolhiintua joskus hieman. Näissä tapauksissa kannattaa katsoa, voiko kuluneen, kadonneen tai särkyneen tilalle ostaa uuden. Vaikka kyseistä osaa ei heti löytyiskään sivuiltamme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme varaosien saantia.

Valmistajat

Valtaosa valmistajista hoitaa itse takuuseen liittyvät asiat. Tyypillisesti valmistajan verkkosivuilla on yhteydenottokaavake, jonka avulla hoidetaan takuuseen ja huoltoon liittyviä asioita. Monet valmistajat haluavat, että ostettu tuote rekisteröidään heidän sivuillaan. Useimmissa pakkauksissa on myös takuukortti tuotteelle, josta löytyvät ohjeet takuuasioiden hoitamiseen.

Alla joidenkin tuotteiden takuuasioihin liittyviä verkkosivustojen osoitteita.

Arizer
Tuotteen rekisteröinti: http://arizer.com/warranty

Ascent
Tuotteen rekisteröinti: http://www.davincivaporizer.com/ascent-product-registration/

Atmos
Tuotteen rekisteröinti: http://www.atmosrx.com/AtmosNation/warranty-registration-new.html

Boundless
Yhteydenottolomake: http://bndlsvapes.com/contact/

DaVinci
Tuotteen rekisteröinti: http://www.davincivaporizer.com/davinci-product-registration/

G Pro
Ohjeet takuuasioihin: http://grencoscience.de/pages/warranty

Magic Flight
Takuuasioiden kaavake: http://support.magic-flight.com/customer/portal/emails/new

Pax
Tuotteen rekisteröinti: https://www.paxvapor.com/uk/register/

Puffit
Tuotteen rekisteröinti: https://www.shop.discreetvape.com/pages/warranty

Storz & Bickel / Volcano
Huoltopalveluiden kaavake: http://www.storz-bickel.com/shop_eu/en/service/rma/

Vapir
Takuurekisteröinti: http://www.vapir.com/support/warranty-registration



Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat

Tilauksen voi maksaa verkkopankissa, luottokortilla, erämaksulla tai laskulla

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen ensisijaisesti DB Schenkerin palveluja tai tarvittaessa Postia. Varastotilanteesta riippuen tuotteet lähetetään seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen tekstiviestinä tai sähköpostilla. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.

Toimituskulut

Toimituskulut muuttuvat ostoskorin sisällön tai tilaajan valinnan mukaan. Toimituskuluja voit koko ajan seurata sivun oikeasta sivupalkista. Mikäli pakettia ei noudeta määräajassa ja se palautuu toimipaikkapalautuksena, uudelleenlähettämisen kulut veloitetaan etukäteen tilaajalta.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.

Varastotilanne

Verkkokaupan varastotilanne ei välttämättä vastaa myymälän varastotilannetta. Jos haluat ajankohtaista tietoa myymälän varastotilanteesta, ole yhteydessä meihin puhelimitse.


Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme varastomme aktiivisena erityisesti suosituimpien artikkeleiden suhteen, mutta jos jokin tilaamasi tuote on tilapäisesti loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Palautusoikeus

Verkkokaupan asiakkailla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@seedsoflove.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Myyjä ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu myyjän kanssa. Myyjä ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. 
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus. Ota myös yhteys myyjään, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

Sähköpostilla osoitteesta info@seedsoflove.fi

Y-tunnus: 2725332-3